STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Ingen dag är den andra lik
Publicerat: 2009-03-26, 23:43:05


Jag har verkligen varit usel på att blogga idag, men jag har verkligen haft fullt upp hela dagen.. ovanligt? JA! Haha. Jag är inte van vid såna här fullpackade dagar ju, arbetslös som man är. Kom hem från ett SFC-möte för cirka en timme sedan, har nyss ätit några av mina goda "fitness-scones" och äntligen ligger jag i min underbara säng och slappnar av. :)

Blir nog tyvärr dåligt på bloggfronten imorgon också.. Ska börja fira Johannas 20-årsdag redan vid 12-tiden imorgon, då ska hon, jag, Samantha och Suzze (tjejligan med andra ord, som vi kallas för av en del) till Ystad och äta kinamat. :) Efter det ska jag och Johanna fixa snapsvisehäftet till imorgonkväll, blev långt ifrån klar med det idag ju. :P

Ska fixa ihop receptet till "fitness-scones" nu, vi kallar dom för det från och med nu - fitness-scones!


I brist på bilder kommer här en till bild på dagens outfit. ;)



Kommentarer
Postat av: Sibel

jättesnygga shorts!

2009-03-29, 13:58:38
URL: http://madeoffashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: