STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Motionera motionera
Publicerat: 2009-03-16, 22:04:52



Nu har jag nog motionerat bort alla chips, brownies, nachos, popcorn, jordnötsringar, all hallonpaj och glass som jag krängt i mig under helgen. ;) Precis hemkommen efter först 45 minuter muskelpass och därefter knappt en timmes promenad, hann sola solarium en kvart också mitt i allt. :) Skönt! Det började regna efter solningen också så det var lite svalkande och härligt!

SFC-styrelsen hade möte nu ikväll och jag blev utsedd till presentfixare. När någon i klubben fyller jämnt, ska gifta sig eller ha barn är det jag som ska fixa presenter. Hmm, hade ju en födelsedagsgris igår vid namn Sofie, får se vad man ska hitta på till henne då. ;)

Nu ska jag slänga i mig en macka med ägg och kaviar, och kanske lite kesella blandat med hallon också, MUMS, min mage kurrar! :)



Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Snygga skor :)

Jag måste köpa nya löparskor nu till våren, vill komma igång :)



Kesella med hallon lät gott!

2009-03-16, 22:35:24
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Caroline

Man känner sig så gymt duktig efter et riktigt träningspass : )

2009-03-16, 23:50:26
URL: http://carolinefant.blogg.se/
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Nu blev jag sugen på kesella med hallon, får se om jag köper efter jobbet :)

2009-03-17, 10:25:59
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: