STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Sover du mer än 8 timmar per natt?
Publicerat: 2009-03-03, 18:53:12


Läste i en tidning igår att om man sover mer än 8 timmar per natt är risken större för att man ska bli tjock. Hur många sådana myter finns det inte egentligen? Om det stämmer eller inte vet jag inte, jag tänker i alla fall fortsätta att sova mer än 8 timmar per natt, jag älskar ju att sova! ;) Hur många timmar sover du per natt?

Nu ska jag iväg på step intervall! Svettigt och roligt! :) Mina nya aerobicskor är förresten superbra!




Kommentarer
Postat av: Emma

Det gör du rätt i! Jag sover alldeles för lite! Men i kväll tänkte jag lägga mig tidigt! Tror faktiskt att jag ska borsta tänderna redan NU! Känns som att jag ska bli förkyld... igen! :(



Jag har också varit och tränat i dag, styrke. Bra att skorna är bra! :) Vi ses! ;) Kram och god natt sis!

2009-03-03, 20:46:58
URL: http://xiaomei.blogg.se/
Postat av: Emma

Det gör du rätt i! Jag sover alldeles för lite! Men i kväll tänkte jag lägga mig tidigt! Tror faktiskt att jag ska borsta tänderna redan NU! Känns som att jag ska bli förkyld... igen! :(



Jag har också varit och tränat i dag, styrke. Bra att skorna är bra! :) Vi ses! ;) Kram och god natt sis!

2009-03-03, 20:48:33
URL: http://xiaomei.blogg.se/
Postat av: Luisa

hahah aja det kan juh stämma med tanke påa tt det börjar lägga sig lite på magen saker jag äter haha man är juh inte längre i sina bästa år längre haha låter som en gammal kärring men jaja ibland känne man sig som det!



Jag sover ibland 12 timmar jag älskar oxå att sova!

men annars blir det nog 10! =)



Gjorde en ansiktsmask idag haha du kan se bild på min blogg lite längre ner blev ganska lyckat! Sen etade jag faktiskt efter den där removern men hittade inte det =( well well ska leta vidare!



Hur har din tisdag varit då?



Puss

2009-03-03, 21:46:49
URL: http://fernanda.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag sover 8h / natt å kilona ökar :(:( men det är nog inte därför :P (jag har en pasta mage :P all pastan jag äter, som äts ofta, fyller ut på bredden) haha

2009-03-03, 22:12:50
URL: http://tinamedch.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag har hört att det är precis tvätom, att om du sover för lite påverkar det förbränningen. Haha! Vad mycket olika "ordrar" från olika håll! Man vet inte vad man ska tro längre!



Kram!

2009-03-04, 07:46:30
URL: http://meandmycloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: