STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Yesterday..
Publicerat: 2009-03-15, 13:02:10


Igår var ju vi från Sjöbo Fitness Center i Limhamn på Utmaningarnas hus och hade roligt! Jag måste säga att jag var lite skeptisk till allt först när dom kallade det vi skulle göra för "fångarna på fortet", men guuud så fel man kan ha, det var hur kul som helst.

Vi var indelade i tre grupper, fyra personer i en grupp. Vi kom sist men vad gör det. ;) Det hela gick i alla fall ut på att man skulle gå in i olika rum där det stod en ledtråd om vad man skulle göra, klarade man utmaningen fick man en viss poäng. I ett rum t.ex. fanns det en knapp på väggen med röda pilar riktade emot sig, ledtråden var "Se men inte röra..", och då skulle man alltså bara stå och titta på knappen och tillslut hördes en applåd inne i rummet vilket betydde att man klarat utmaningen. :)

Vissa andra utmaningar var mer fysiska och man skulle svinga sig i rep, klättra på väggar och ribbstolar och krypa i tunnlar.. och på grund av dom utmaningarna har jag träningsvärk i armarna idag, haha. ;)

Efter allt detta ståhej som pågick i 3 timmar åkte vi hem och fräschade till oss och träffades sedan hemma hos Sara, åt tacos, glass med varma hallon, drack vin och spelade ett grymt roligt spel som hette "Helt hysteriskt". Tänker inte förklara hur det gick till men det gav mycket skratt, har faktiskt träningsvärk i magen idag också, vet inte om det är efter spelet eller dom fysiska utmaningarna. ;) En blandning kanske.

Till sist var det bara jag, Sara och Sofie kvar så vi bestämde oss för att dra till Folkets park där Carro (instruktör på SFC) hade 25års fest. Klockan var dock lite över 1 då så vi kom när nästan alla gick. ;)

Sammanfattning av dagen/kvällen: Sjukt rolig och underhållande med god mat och 
                                                           trevligt umgänge. Helt klart över förväntan! :)


Någon som orkade läsa allt?! Haha. ;)


Outfit under dagen. :)

Tygskor Stadium
Jeansleggings VILA
Linne BikBok
Randig topp MQ
Kofta Unos Kläder (Vero Moda)



Kommentarer
Postat av: hanna

snygg outfit!:)

2009-03-15, 13:46:00
URL: http://hannajohansson.blogg.se/
Postat av: Josiee

mysig bild :D

2009-03-15, 14:25:37
URL: http://jojallin.blogg.se/
Postat av: Missextra

Fin outfit:)

2009-03-15, 16:06:17
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: