STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Dagens outfit
Publicerat: 2009-05-27, 21:25:29


Nu har jag precis kommit hem från en timmes promenad med Sofie. :) Sista dagen jag träffar henne innan vi reser. Bara 4 dagar kvar nu ju!

Idag kom den ena tjejen på Sisters fram till mig och sa "du får plocka ut lite kläder sen...", och jag tänkte direkt att jag skulle ta ut lite kläder och lägga på lagret, sen fortsatte hon "du får välja ut kläder i butiken för 1500 kronor som du får för att du varit så flitig!".

Snacka om att jag blev snopen, trodde knappt jag skulle få något alls för att jag varit där, så det var en riktigt rolig överraskning! :)
Har redan provat/tittat ut lite kläder och smycken som jag vill ha, hihi gud vad roligt! :)

Nu tänkte jag faktiskt börja packa lite smått inför resan. :)


Ballerinaskor Sko-Boo
Jeansleggings VILA
Linne MQ
Örhängen GinaTricot



Kommentarer
Postat av: Malin Berg

2009-05-28, 11:06:51
Postat av: Malin B

1500 kr? säger en sak.. DITT AS!!!! snart Rhodos :D

2009-05-28, 11:07:51
Postat av: sofia

gulligt linne :)

2009-05-31, 14:36:59
URL: http://sofijask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: