STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Dagens outfit
Publicerat: 2009-05-02, 08:29:45


Ännu en vacker dag! :) Ska jobba idag och precis när jag var inne och kollade busstiderna så såg jag att där inte går en buss förrän klockan 9, i vanliga fall tar jag bussen halv 9. Där kunde jag alltså sovit en extra halvtimme om jag bara kommit på att titta efter igår när bussarna går på lördagar, typiskt...

Jaja, så kan det gå. Jobbar bara till två, eller möjligtvis tre, beroende på hur mycket folk där är. :) Sen ska jag hem och umgås med familjen, Emma är ju på besök i helgen. :) Grillning blir det senare också förhoppningsvis! :)

Jaha vad ska man nu göra i 20 minuter, hmmm... :)


Ballerinaskor Scorett
Jeansleggings Unos Kläder (VILA)
Vitt linne MQ
Blus H&M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: