STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Glad för mina nya kläder! :)
Publicerat: 2009-05-06, 16:43:40


Wiie! Äntligen har jag fått ett par nya, vita tygskor. När mamma tvättade mina andra blev dom helt gula och fula. Dock hade dom bara 37or kvar nu så det fick bli det, men dom passade som tur var. ;) Köpte en fin sak på H&M också som ni kanske får se bild på senare, lite mer. :) Och en ny bh, en hudfärgad wonder-bra, perfekt! :)

Nu ska jag iväg på spin intensiv, därefter blir det hem och duscha och sen på info-möte på SFC! :)






Kommentarer
Postat av: maria l

ja såna vita tygskor är jag också på jakt efter!!! snyggt och fotvänligt ju!!=) ska bli spännande o se vad du hade hittat på H&M!!!=)

2009-05-06, 19:41:11
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Maria

Gillar skorna :)

2009-05-06, 22:21:14
URL: http://belelia.blogg.se/
Postat av: maria l

tack!=) ja det hade verkligen varit toppen om jag hade kunnat få där!!=) H&M liksom det hade ju varit det ultimata och det är ju kläder man använder!!=)dessutom har ju ändå 6 års erfarenhet!!! så detta får man verkligen hoppas på=)känns som att man inte haft någon tur alls på jag vet inte hur länge!! så man får hoppas att det vänder nu!!!=) du får hålla tummarna=) kram maria!

2009-05-06, 22:46:11
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack =) Fin blogg har du med=)

2009-05-06, 23:14:26
URL: http://belelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: