STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Mat efter träning
Publicerat: 2009-05-05, 22:31:10





Hann inte lägga in dagens outfit i morse, det blev lite stressigt, eftersom jag inte hade någon bil idag var jag ju tvungen att cykla till bussen, i REGN och rusk, usch! Mycket roligare när det är sol...... Men men, dagens outfit kommer, snart!

Efter många om och men och velande fram och tillbaka om jag skulle träna idag eller inte, och VAD jag skulle träna, blev det till slut ett step intervall pass, som Sofie höll i. :) Stressigt blev det men det var kanske tack vare det som jag kände att jag hade massa energi att få ut. Hade jag gått och lagt mig istället direkt efter jobb hade jag somnat på en sekund, men när man tränar blir det helt tvärtom.. konstigt det där. :)

En banan och en omelett med ost, persilja och gräslök blev det efter träningen, ett glas mjölk och några fitness-scones till det! :) Massa protein och kolhydrater som är kanon efter träning, så att musklerna inte bryts ner! :)



Kommentarer
Postat av: Sibel

Fan vad duktig du är haha önskar jag var detsamma :( Jag blir verkligen impad av att läsa dina inlägg, du tränar på bra plus äter nyttigt och rätt, duktigt! :)

2009-05-06, 19:24:49
URL: http://madeoffashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: