STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Black and gold
Publicerat: 2009-11-23, 21:05:01



Två köp från i lördags. Den vänstra oversize-tröjan från H&M och linnet till höger från Lindex. Båda 199 kronor.


Sitter och sneglar lite på tv med datorn i knät, Tinas Cookalong tog nyss slut. Ganska trevligt program faktiskt. :) Skoldagen idag gick SJUKT snabbt! Vi pysslar i Illustrator med att rita av loggor just nu (inte så enkelt som det låter ;)). Jag tror jag skulle passa som originalare faktiskt. Jag älskar att hålla på i Photoshop och Illustrator, klippa, klistra och redigera ihop bilder! Så typiskt att originalar-utbildningen bara finns i Stockholm då.

Nu ska jag äta några knäckebröd och sen blir det sängen. :)



Kommentarer
Postat av: Frida

den guldiga har ja me! ;P riktig snygg

2009-11-24, 14:25:31
Postat av: Madeleine

Jag har det där linnet, så snyggt! Jag skulle vilja ha den där tröjan också.

Allt bra med dig idag?

Kram



http://colourblue.blogg.se

2009-11-24, 16:46:40
URL: http://colourblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: