STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Christmas gift 2009
Publicerat: 2009-11-28, 14:48:14





Precis som förra året önskar jag mig denna ögonskuggspalett från Viva la Diva i julklapp. Hoppas den inte tar slut så snabbt denna gången bara, har för mig att dom gick åt nästan direkt förra julen. Den finns att köpa på bland annat Åhléns, för 189 kronor. Såhär står det på Viva la Divas hemsida om den:


48 ögonskuggor i fantastiskt vibrerande nyanser.
En ny formula med mycket pärlemorpigment som
ger en maximal metallisk lyster. Älskar du ögon-
skuggor är denna kollektion den ultimata makeup-
produkten!



Kommentarer
Postat av: Tina (Beleza)

Jag köpte den förra året men tyckte inte alls om den jobbiga konsistensen. I år ska den tydligen vara mycket bättre så skynda om du vill ha tag i en. :)

2009-11-28, 15:57:48
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Marie

åh, en sån vill jag med ha i julklapp!

2009-11-29, 17:07:04
URL: http://mariekarlberg.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Jag har också kollat på den! Grymt bra pris, inte undra på att den går så fort! kram

2009-11-30, 19:49:08
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: Denana

Min vän har en sån, och hon är verkligen jätte nöjd!

Själv vill jag också ha den!

2009-12-07, 18:25:02
URL: http://denana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: