STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




5 months ago
Publicerat: 2009-10-02, 20:57:03




Åh vad jag längtar tillbaka till detta nu! Vill ha värme, vara brun, äta glass med jordgubbar tillsammans med världens bästa vänner, sola och bada, gå och fynda på marknader sent på kvällarna och äta på restaurang varje kväll. :) Jag har det väl inte så dåligt nu heller iofs... Har nyss ätit middag med familjen och nu tittar vi på Idol tillsammans. Jag hejar på Tove, hennes röst är grymt bra och hon har utstrålning som få! Vem är er favorit? :)



Kommentarer
Postat av: Tina

Jag tittar inte på Idol men nu måste jag nog haffa ett avsnitt så jag får se och höra den där Tove.



Åh vad jag vill åka utomlands nu. :/

2009-10-02, 21:40:04
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: maria

tack Elin=) vilken härlig bild!!=)

2009-10-02, 23:46:32
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Linda

oh gott!

2009-10-03, 09:00:54
URL: http://wlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: