STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Chains
Publicerat: 2009-10-01, 15:57:26





Detta fina halsbandet köpte jag idag på Lindex i Ystad, 129 kronor. Nice! :) Kommer nog användas flitigt eftersom jag inte har några andra stora halsband. :) Just nu ligger jag i sängen och är trött trots att jag sovit i typ 12 timmar inatt. Borde egentligen läsa lite ur Visual Merchandising-boken men... det får vänta lite till, haha! :P By the way, 1 oktober idag, är det inte sjukt hur fort tiden går?! BAHH!



Kommentarer
Postat av: felicia :)

Hej! Jag är medlem på en jätte bra hemsida så man får fler läsare till bloggen. Jag har fått över fyrahundra nya läsare nu. Det ända du behöver göra är att gå in på länken och bli medlem och sen registrera din bloggadress. Då får både du och jag extra poäng dvs fler läsare. Du kan sen tipsa vidare till andra bloggare så får du automatiskt mer poäng. Kram! :)



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=feliciastolt

2009-10-05, 21:40:10
URL: http://feliciastolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: