STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




ACO Spotless - ny hudvårdsserie!
Publicerat: 2009-10-20, 22:12:10




Idag fick jag, precis som en del andra bloggare, hem ett antal produkter från ACOs nya produktserie - Spotless. Kul! Blev förvånad över att man fick hem hela flaskor, trodde bara man skulle få små prover. Hur som helst så ska det bli väldigt spännande att testa, även om jag inte direkt har problem med hyn. :) Här är en liten beskrivning om produkterna, från vänster:

Daily Moisturiser
Gelkräm som lugnar och mjukgör huden efter den dagliga rengöringen.
Absorberar överflödigt fett och lämnar huden matt och fräsch.
Fettfri formula som ej täpper till porerna.

Blemish Treating Moisturiser
2-in-1: Återfuktar huden och motverkar finnar och pormaskar.
Verkar bakteriehämmande och förebygger finnar och pormaskar.
Fettfri formula som ej täpper till porerna.

Daily Face Wash
Rengör huden på djupet.
Tar bort döda hudceller och verkar propplösande.
Verkar bakterihämmande.

Daily Purifying Toner
Förebygger och motverkar uppkomsten av finnar och pormaskar.
Tar bort döda hudceller och verkar propplösande.
Praktisk att använda på större områden som rygg och bröst.

Cover Stick
Täcker effektivt finnar och orenheter.
Verkar uttorkande.
Praktiskt att använda och ha med sig.



Kommentarer
Postat av: Mimi ♥

Heejsan! :)

Allt bra med dig idag? =)

2009-10-20, 22:41:11
URL: http://mimigustafsson.blogg.se/
Postat av: suzze

tävlade du om dem eller hur fick du dem?

2009-10-21, 09:48:36
URL: http://suzette.blogg.se/
Postat av: Elin Bloggomkring

Hej!



Jag heter Elin och bloggar om finnar och sånt på veckorevyn just nu. Råkar veta att på www.spotlesscomeback.se så kan man tävla om produkter en hel månad.



Du kan maila mig på [email protected] om du vill ha insidertips ;-)



//Elin Bloggomkring


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: