STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Outfit 8 oktober
Publicerat: 2009-10-08, 21:12:23




Här kommer veckans första outfit! Skönt att vara frisk igen! :) Har varit i skolan idag - en kille från en belysningsfirma kom och föreläste för oss idag bland annat. Det är det som är kul med utbildningen, att ingen dag är den andra lik. :) Vår slutuppgift i kursen Färg & form är att vi ska göra en liten "modell" av en butik, vi ska alltså bygga en butik i miniformat, hur kul låter inte det? ;)

Idag fyller min syster 24 år! Hon är här just nu och firas med tre-rätters och presenter. :) Imorgon kör vi till Kristianstad och på lördag blir det inflyttnings-/födelsedagsfest hemma hos henne, perfekt helg. :) GRATTIS EMMA!


Sjal Glitter
Linne MQ
Tröja Weekday
Jeansleggings Unos Kläder (VILA)
Stövlar Wedins




Kommentarer
Postat av: Sibel

K är min pojkvän hehe och det är vi två som har startat hemsidan tillsammans :)

2009-10-08, 22:12:44
URL: http://madeoffashion.blogg.se/
Postat av: modemix

snyggo

2009-10-08, 22:30:49
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: Sibel

Ja det är på grund av den vi ska åka dit och inte min egna blogg hehe :P

2009-10-08, 22:38:00
URL: http://madeoffashion.blogg.se/
Postat av: Johanna

finfin tröja!

2009-10-09, 09:25:04
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: