STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Träning 21 oktober
Publicerat: 2009-10-21, 20:36:27




Nu har jag varit duktig och kört två pass i rad. Får ju passa på nu när man har tid. :) Det blev en timmes spinning och 45 minuter styrka, känns bra! Nu ska jag gå och se efter vad Leia vill, hon kommer och hämtar mig hela tiden, kanske är hon hungrig efter att ha varit instängd i garderoben i 5 timmar?! Jädra katt!

Tid: 1 timme 45 minuter.
Medelpuls: 133.
Maxpuls: 174.
Kalorier: 732.




Kommentarer
Postat av: peron

Tjo visa har det bra när man kan träna:P själv ligger man hemma själv och sjuk:(

2009-10-21, 22:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: