STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Outfit 3 september
Publicerat: 2009-09-03, 15:29:41




Vårt grupparbete gick superbra idag så jag var hemma redan 1. Skönt som tusan! :) Ska sova ett par timmar nu för sen hade jag tänkt gå på "Step II". Har inte tränat på över en vecka så en enorm träningsvärk är bara att vänta sig. ;) Är van vid att träna 4-5 gånger i veckan men nu när man pluggar känns det varken som man kommer ha tid eller ork. När jag kommer hem vill jag bara sova, vet inte om det är nu första veckan bara,
men man är helt slut!


Tygskor Bo Ohlsson
Jeansleggings VILA
Oversize-tröja Unos Kläder (Vero Moda)
Kavaj H&M




Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!

Har läst din blogg ett tag nu å den är galet bra. Rolig blandning av träning och mode. Kanonbra Å så lyckas du alltid så bra med kläderna. :) Hoppas att skolan kommer gå fint, säker nu i början som det är lite jobbigare innan det blir en vana. Tror du kommer träna lika mycket som vanligt snart igen. :) Ha en trevlig kväll!

2009-09-03, 16:39:02
URL: http://elinwilson.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Jag känner igen de där med att man inte får tid... men de bästa är att ta sig tid och planera in de så man får de gjort! man mår mkt bättre och man blir faktiskt mkt mkt piggare! Vilket gör att man mår bättre och är friskare i huvudet för att sätta sig o läsa sen...=) Jag har testat de där med att man inte orkar o inte "hinner" komma iväg... men de blir oftast bara en ond cirkel...haha bara ett liett tips!

2009-09-05, 11:39:32
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: Felicia

cool outfit!

2009-09-10, 18:43:12
URL: http://liljegrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: