STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Presentkortsshopping gillar vi
Publicerat: 2009-09-23, 15:32:24




Upptäckte igår att min foundation börjar ta slut så var tvungen att sticka ner till byn idag och inhandla en ny. Det är det sämsta med denna, att man inte ser när den är slut. Annars är detta den bästa jag testat så jag håller fast vid denna ett tag till! Loréal Infallible foundation heter den alltså och priset är ca. 159 kr. :)



Kommentarer
Postat av: Emsan

funtar på att köpa en sån idag, hoppas den funkar lika bra på mig som den verkar göra på dig.

2009-09-25, 12:30:07
URL: http://emsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: