STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Träning 24 september
Publicerat: 2009-09-24, 20:04:22




Fasen vad sugen jag är på en Gainomax! :( Det är jag välförtjänt av nu tycker jag. Pappa och jag kämpade på i mörkret. Tur jag inte var ensam för det hade varit kusligt att springa i skogen såhär sent då. :P Nå ja, trots att vi kämpade på hyfsat bra fick vi kass tid.. Men, man ska väl inte vara bitter! Det är bra kämpat att bara att man orkat ta sig ut och springa en halv mil trots att man varit uppe sedan 05.20. :) Det är det som räknas! Duschen nästa!

Tid: 34,52 minuter.
Sträcka: 5,5 km.
Medelpuls: 158.
Maxpuls: 188.
Kalorier: 352.




Kommentarer
Postat av: emma

fin blogg :)

2009-09-24, 23:13:50
URL: http://justhoas.blogg.se/
Postat av: Marcus Svensson

Bra jobbat Elin...;)

2009-09-25, 00:38:57
URL: http://itoppform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: