STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Måndag
Publicerat: 2010-04-26, 21:27:40




Här har det varit ganska tomt idag som ni märker. Har haft fullt upp med ett skolarbete som ska vara klart tills imorgon. Började en ny kurs idag, marknadsföring, och det kommer vara 6 veckor med massa plugg, känner redan stressen, men det ska väl gå det med. Till råga på allt känner jag mig helt konstig och spänd i huvudet också, måste hålla mig frisk, vårruset om en vecka för tusan! Nåja, det blir bättre på blogg-fronten imorgon, nu ska jag titta klart på Hollywood-fruarna och sen sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: