STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Osis+ Flatliner Iron Serum
Publicerat: 2010-04-15, 15:35:21




I gårdagens andra postpaket låg denna, Osis+ värmeskyddsspray, som jag fick av gulliga Beleza! Tack snälla! :) Ska bli kul att testa! Jag fönar/plattar håret nästan varenda dag ju så ett värmeskydd behövs verkligen. Det jag har nu börjar dessutom gå mot sitt slut så det var perfekt! Finns att köpa bland annat här för 159 kronor. Någon som testat det?



Kommentarer
Postat av: Therese

Jag bara älskar de där produkterna. Jag har mängder hemma. Men jag varken plattar eller lockar mitt hår så ofta så jag har inte provat just den där. Men den är säkert jättebra som alla deras andra produkter :)

2010-04-15, 17:18:55
URL: http://cederskan.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Sv: Nej men precis! Men unna sig nåt.

Haft en bra dag?



http://colourblue.blogg.se

2010-04-15, 19:21:35
URL: http://colourblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: