STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Photos
Publicerat: 2010-04-04, 20:25:06




Har pysslat lite idag och klistrat in foton i mitt fotoalbum, så mycket roligare att ha riktiga foton och ett riktigt album att bläddra i. Leia ville såklart vara med, helst skulle hon ligga alla foton eller mitt på albumet. Lilla sötisen! Håller på att framkalla lite fler bilder nu, man får nämligen 101 bilder gratis på Extrafilm. :) Perfekt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, så roligt! :D Sånt skulle jag med vilja pyssla med =)



Kan inte du skriva lite mer om träning, mat, kropp, vad man ska äta, hur man ska träna om man inte vill köpa gymkort och sånt :P Och tycker du att man ska köpa en stegräknare? Och hur funkar det? :D

2010-04-04, 21:46:03
Postat av: Jessica

åh sötkatt!

2010-04-05, 00:59:05
URL: http://ohsweetmother.blogg.se/
Postat av: jea

Först och främst, söt katt!

Himla trevligt med riktiga album att bläddra i. Man borde ta och göra fler sådana. Blir inte av längre då allt är digitalt.

2010-04-05, 12:40:00
URL: http://nonfiction.webblogg.se/
Postat av: anna

gå gärna in och rösta på mitt fotobidrag nr 6 för kl 14.00 hos sunstreet21.devote.se eller via min blogg. Ni har tre röster som får delas ut eller läggas på samma bidrag.. Jag är evigt tacksam! ha en bra dag!

2010-04-05, 13:10:48
URL: http://annaunga.blogg.se/
Postat av: Madde

Hejhej:) Kolla gärna in min blogg och kommentera mitt nya inlägg om "ordval" Skulle vara snällt:) Tack på förhand!

2010-04-05, 13:28:10
URL: http://madeleinebjornlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: