STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Questions for you
Publicerat: 2010-04-12, 20:16:20




HEJ VÄNNER! Nu är jag hemma och idag står inspirationen på noll vad gäller bloggandet, så ni får en bild på världens sötaste lilla kissemiss istället! Ska titta på Top Model nu men imorgon är jag tillbaka med roligare inlägg, så länge hade det varit jättekul att höra era svar på dessa två frågor:

Vad tycker ni är roligast att läsa om i en blogg?

Vad gör en blogg bra? :)



Kommentarer
Postat av: Claudie

Hej Elin! Minns du mig? Mailade dig angående din utbildning. Nu är det dax för mig och söka. Lite nervös är man allt. Några tips på som jag ska tänka på? Har följt din blogg sedan jag hittade den. Roligt o läsa om ditt liv, skolan o träningen. Lycka till med löpningen! Kram Claudie.

2010-04-12, 21:44:38
Postat av: Claudie

Hej Elin! Minns du mig? Mailade dig angående din utbildning. Nu är det dax för mig och söka. Lite nervös är man allt. Några tips på som jag ska tänka på? Har följt din blogg sedan jag hittade den. Roligt o läsa om ditt liv, skolan o träningen. Lycka till med löpningen! Kram Claudie.

2010-04-12, 21:45:33
Postat av: Emma

Naw, lilla Lazy! ^^



Roligast måste vara att läsa om vad som händer, vad du gör + när du lägger in bilder på Leia! ;) Kanske om musik och TV/film. Vad som gör en blogg bra? Hmm... kanske om den är lite varierad och om det är skrivet på ett roligt sätt. Och typ när man har mer kontakt med läsarna, du brukar ju fråga grejer och så. ;)



Fy vad dåligt det var i går när Courtney åkte ut! Tyckte verkligen inte att hon förtjänade det! Hon var ju den sötaste med med mest utstrålning! :/



Ha en bra dag i dag! Nu måste jag platta och sen sticka! :) Kramis! <3

2010-04-13, 07:12:48
URL: http://xiaomei.blogg.se/
Postat av: malin

kläder :D älskar dina outfits :D

2010-04-13, 09:25:02
URL: http://maolindahlstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Tack! :) Känner mig mest lite trött och frusen.



Ja, Bianca kunde lugnt åkt ut, gillar inte henne! Dumt gjort av Tyra!



Hörs mer sen! Kram finaste systern!

2010-04-13, 15:42:17
URL: http://xiaomei.blogg.se/
Postat av: jea

Gillar när man får se glimtar av personen bakom bloggen. Tex från hemmet, detaljer de gillar, husdjur och annat plock.

Sen outfits (vilket jag själv är kass på att visa upp haha).



Det som gör en blogg bra är också hur enhetlig det är, hur den ser ut.

Det gör stor skillnad om man märker att man lagt ned tid på att få bilderna bra och i samma storlek. En estetiskt tilltalande layout gör rätt mycket för innehållet tycker jag.



Tycker du är bra på allt det där :)

2010-04-14, 09:56:03
URL: http://nonfiction.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: