STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Träning söndag
Publicerat: 2010-04-11, 13:10:39




PUU! Har varit ute och sprungit lite intervaller, skönt som tusan men hade en jäkla motvind på hemvägen! Intervallträning är superbra att varva den vanliga löpningen med och tiden känns mycket kortare tycker jag eftersom det händer något hela tiden. Idag körde jag 10 min jogging som uppvärmning, 30 min intervaller (12x30 sek snabb löpning och 2 min promenad mellan intervallerna) och 7.32 min jogging som nedvarvning.

Lär mer om intervallträning HÄR och HÄR.

Sträcka: Cirka 6.5 km
Tid: 47.32 min
Medelpuls: 125
Maxpuls: 195 (!)
Kalorier: 323



Kommentarer
Postat av: Elin

Intervallträning: hårt men kul! :)

2010-04-11, 13:41:12
URL: http://elinwilson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Bra jobbat tjejen!

2010-04-11, 14:52:02
URL: http://mellstroom.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är det du dricker?

2010-04-11, 18:34:53
Postat av: Annemie

Den klockan du har, är det en pulsklocka? :) Om, vad kostar en sådan? För jag håller på att ta tiden på mina runder men är så jobbigt med mobilen då jag inte har den med mig när jag är ute. Blir ju aldrig exakt då.. :)

2010-04-15, 10:01:27
URL: http://miesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: