STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Träning torsdag
Publicerat: 2010-04-15, 19:28:28




Sträcka: 5.5 km löpning + 1.6 km promenad
Tid: 32.14 minuter (löpningen)
Medelpuls: 150
Maxpuls: 176
Kalorier: 263



YEII! Har varit ute i skogen en runda. Sprang på ganska bra tid idag faktiskt. Rekordet ligger på 31.30 minuter så det är nära! :) Nu till det vanliga vilket är dusch och tv och kanske något att äta, ett stort glas vatten ska jag hälla i mig nu först, GOTT!



Kommentarer
Postat av: Annemie

Okej, jag funderar på att köpa en.. Skulle du rekomendera det? :) Jag har inte hållt på så länge med löpning men springer 3-5km/gång två gånger i veckan, och ska efterhand springa fler gånger i veckan. Funderade på om man blir mer sporrad på att förbättra sig oså med en pulsklocka :) Vad tycker du?

Hoppas det är ok att jag ställer dessa frågor till dig :)

2010-04-15, 20:01:10
URL: http://miesvensson.blogg.se/
Postat av: Annemie

Va bra :)

Ja jag kan tänka mig det. Får väl kolla runt lite och se. Är ju en del pengar men finns ju säkert i olika prisklasser å olika funktioner.

Men tack för svaren iaf :)

2010-04-15, 20:30:27
URL: http://miesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: