STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Outfits 2010
Publicerat: 2010-12-30, 15:16:21



Januari


Februari


Mars


April


Maj

Juni


Juli


Augusti

September


Oktober

November

December

En outfit från varje månad detta året. Ganska roligt att se hur man förändras bara på ett år, både i klädstil och utseendemässigt. Känns som bilderna från det första halvåret är tagna för så längesen. Ibland undrar man vad man tänkte när man tog på sig vissa plagg. Föredrar helt klart det senaste halvåret..



Kommentarer
Postat av: Tuva

Fantastiska outfits! Fortsätt så år 2011!

2011-01-04, 22:01:51
URL: http://lonesomemama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: