STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Några ord
Publicerat: 2010-12-01, 09:50:27




CHEFER


Åh, jag är så arg, irriterad, besviken, ledsen. Jag ska inte dra alla över en kant men varför finns det så många chefer därute som är så oförstående..? När man har praktik ska man för det första inte räknas till den ordinarie personalen och för det andra så gör man det för sin egen skull, inte någon annans. Att jag sen har mer än en halv meter snö utanför dörren och inte vill ge mig ut i trafiken gör mig till en dålig människa? Var bara tvungen att skriva av mig, för jag förstår verkligen inte hur folk kan bete sig ibland..



Kommentarer
Postat av: Takai.blogg.se; a plus size blog ♥

svar:

awh tack så mycket :*

jo - jag har gjort en videoguide om det här -> http://www.videofy.me/takai/?vid=85949 <3 hoppas att det hjälper! :*

2010-12-01, 10:13:23
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Takai.blogg.se; a plus size blog ♥

svar:

heart bokeh säger jag :D ahah <3

2010-12-01, 14:20:27
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Marie Svensson

För jag tycker som du. Bus på!!

2010-12-01, 17:55:47
Postat av: Anonym

Vad nu? Tycker de att du är en dålig människa för det? Vägen mellan Sjöbo och Ystad är alltid katastrof på vintern! Hon får väl kolla på nyheterna ;)

2010-12-02, 14:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: