STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Träning 28 januari
Publicerat: 2010-01-28, 19:39:36




MEN så duktig jag varit denna veckan hittills då, om man nu får säga så om sig själv! ;) Är nyss hemkommen från ett suuuperpass kan ni tro, tredje passet denna veckan och det är jag nöjd med! Hade egentligen tänkt träna spinning, men Sara skulle ha step intervall och det kan man fasiken inte motstå (inte ens om man har ömma små fötter som inte är vana vid att stå upp hela dagarna). Men så blev det i alla fall och nu sitter jag här, halvdöd. En dusch, tv och lite fruktsallad har jag framför mig denna kväll innan sängen kallar. :)



Kommentarer
Postat av: JENJEN - Nybloggat, ta gärna en titt (^^,)

Duktigt :) Tränade också idag. Va stolt man känner sig efteråt

2010-01-29, 01:04:52
URL: http://jenjene.blogg.se/
Postat av: Rozaleen

duktig du är! =)

2010-02-01, 10:59:38
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Malin

Alltid lika kul att läsa om träning!

2010-02-15, 20:41:58
URL: http://underthesky.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: