STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Two new
Publicerat: 2010-01-05, 16:35:47




Har inte visat mina senaste köp från helgen. Linne från Weekday och tröja från Vero Moda. 80 kr styck på rea, det tyckte jag var bra gjort av mig. ;) Hittar nästan aldrig kläder på rea annars, brukar mest vara kläder som antingen bara finns kvar i konstiga storlekar eller som man tröttnat på för längesen, men ibland hittar man förstås några guldkorn. Brukar ni rea-shoppa? :)



Kommentarer
Postat av: Susse

Fina grejer! Jag har inte lyckats reashoppa i år. Märket Weekday, finns det som en egen affär eller för jag har letat men kan inte hitta det hah:/

2010-01-06, 14:11:15
Postat av: Susse

ja det var jag haha :D min sida kom inte med

2010-01-06, 15:02:34
URL: http://moonwaalk.blogg.se/
Postat av: Susse

Okej tack så mycket, ska kolla extra noga! Sjukt att jag har missat det haha. Ha de bäst!

2010-01-06, 15:41:55
URL: http://moonwaalk.blogg.se/
Postat av: Susse

Haha vet du hur dum jag känner mig nu då.. för de senaste veckorna har jag jobbat på julmarknaden mitt på den bron över kanalen och suttit och tittat nästan rakt in till MQ och sett hela den gatan, bland annat då monki. Oj oj oj :D Du trivs jättebra på din utbildning va? verkar passa dig perfekt :D

2010-01-06, 19:31:40
URL: http://moonwaalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: