STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Korall
Publicerat: 2010-07-03, 10:51:45




Underbara sommar-dagar. Jag har ätit frukost och fixat mig lite. Emma, mamma och jag ska iväg och handla lite. Tänkte köpa något att ha på flyget imorgon bland annat. Så fin min nya ring är va? :) Det var den jag fick av Frida i present som hon köpte i Cannes. Bilderna är för övrigt tagna med pappas nya kamera, så himla bra! Är sugen på att köpa en jag med..



Kommentarer
Postat av: jea

Vad fin ring :D

2010-07-05, 18:02:44
URL: http://nonfiction.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: