STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Another sunny day
Publicerat: 2010-06-05, 15:21:37




Det känns som att man måste ta vara på det vackra vädret vi fått, så det är precis vad jag gör! Det betyder ju tyvärr att uppdateringen här blir desto sämre. Vet inte om det är därför eller om det är för att ni också är ute och njuter som ni är dåliga på att kommentera? ;) Idag har jag hur som helst varit i Ystad en sväng med mamma. Vi har shoppat lite och ätit glass i solen! Ska visa mina fynd sen, om ni vill se?



Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag vill också ha värme! Här är det fint väder men kaaaallt!

2010-06-05, 19:52:12
URL: http://thisissarah.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jättefina bilder!



http://colourblue.blogg.se

2010-06-05, 21:41:45
URL: http://colourblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: