STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Onsdagsmys
Publicerat: 2010-07-01, 00:07:52




Glömde min systemis (hur kunde jag?!) så det fick bli mobilbilder.

Har haft en så fin kväll med tjejerna..!
Vi har ätit godaste maten och jag har fått jättefina (något försenade) födelsedagspresenter av Frida som hon köpte i Cannes. Så kul när man får något som faller en i smaken så himla bra! Då känner man verkligen hur nära man står varandra. Jag ska såklart visa er vad jag fick. Men nu måste jag sova, imorgon är det second-hand-runda i Malmö med Emma som står på schemat. :)

Ps. Är ni i Ystad så är Fritidsbaren ett måste - världens godaste mat, mysigt läge precis vid havet och supergoda wienerbröd!



Kommentarer
Postat av: Charlene

Det ser ut som en underbar onsdag :)

2010-07-01, 00:17:11
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: