STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




2010-03-16
Publicerat: 2010-03-16, 17:41:17




Halsband, Lindex
Skjorta, Unos Kläder
Tröja, Lindex
Strumpbyxor, H&M
Skor, Åhléns


Min dag på Lindex idag har bland annat bestått av ungefär tre timmars strykning. Många tänker nog inte på hur många timmar det faktiskt tar för att göra ett bra skyltfönster. Och tro det eller ej, men det som tar den mesta tiden är faktiskt strykningen (vilket dock mååånga butiker glömmer). "Kläderna ska kunna stå av sig själv" har jag fått lära mig av den duktiga merchandisern på Lindex. :) Så nu vet ni! Tänk på det nästa gång ni kikar i skyltfönster. ;)



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag har själv praktiserat på Lindex, och då fick jag stå stryka en massa! Då var det rött tyg som skulle hänga bakon dockorna (jul tema) och det tog ju alltså en halv dag att få allt tyg hyffsat rakt!



http://colourblue.blogg.se

2010-03-16, 18:43:49
URL: http://colourblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: