STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




It's gettin' late but I don't mind
Publicerat: 2010-03-17, 16:36:05



Min hand ser lite läskig ut?!


En snabb uppdatering innan jag måste sticka igen, ska stå i receptionen och träna! Från att jag kommer hem till att jag måste köra igen har jag en halvtimme, på den halvtimmen har jag hunnit göra en omelett, äta den, byta om och nu sitter jag här och bloggar. Det gäller att fördriva tiden effektivt, höhö. Nä nu måste jag kila! Hörs senare ikväll..



Kommentarer
Postat av: Hanna Ahlström

Godkväll :) Hoppas träningen gick bra precis som min gjorde idag. Och fina bilder har du idag också!



Jag undrar vad du tycker om min khakigröna jacka(för jag har för mig du gillar khakigrönt)? Den kanske inte är riktigt khakigrön men åt det håller ;)

2010-03-17, 20:44:45
URL: http://hahlstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej!

Är lite nybörjade med min systemkamera så jag undrar bara hur du får till ljuset på bildena ovan? Har du tagit bilderna i dagsljus och sedan ökat kontrasterna eller har du gjort något annat/mer?



Härlig blogg du har också :)

2010-03-17, 22:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: