STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Long day
Publicerat: 2010-03-25, 22:49:33



Ringar från vänster: Indiska, H&M och Bo Ohlsson.


Har haft en lång och händelsefull dag! Började med skola och redovisningar, sen var det bara hem och slänga i sig lite mat för att direkt köra till Ystad och jobba på Lindex under modekvällen. Det var min sista dag som "praktikant" där nu ikväll och gud vad jag kommer sakna allihopa där! Jag tror inte man kan hitta något bättre ställe med så underbara människor faktiskt! På lördag ska jag dit och välja ut lite kläder som jag fick för att jag varit där. :) Bara det är ju hur kul som helst och det visar ju att dom uppskattat det man gjort där! :) Nä, nu borde jag sova, imorgon är det min tur att redovisa min LIA!



Kommentarer
Postat av: Emma

Snart får du ju alla dina kläder gratis! ;)



Du kanske kan komma dit och jobba i framtiden? :)

2010-03-26, 14:39:51
URL: http://xiaomei.blogg.se/
Postat av: jea

Snygga ringar :)



sv, Jag tycker nog tvärtom om skorna. Jag kunde inte ens ha deras 36or. Alldeles för stora, breda och konstigt höga över foten.

2010-03-27, 09:23:02
URL: http://nonfiction.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: