STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Helgens shopping
Publicerat: 2010-05-19, 20:37:02



Fjäderörhängen från H&M, 30 kronor.


Klänning från Åhléns, 400 kronor.


Nagellack från H&M, 40 kronor.


Leggings från H&M, 150 kronor.


Skor från Din Sko, 350 kronor.


Skjorta från Gina tricot, 150 kronor.


Cykelbyxor från Gina tricot, 60 kronor.


Nyckelring, 45 kronor.


Här har ni all shopping jag fick med mig hem från huvudstaden, inte så jättemycket men jag är nöjd med mina fynd! Är mest glad över klänningen som jag älskar mönstret på, leggingsen som jag varit sugen på ett tag och skorna som är himla sköna att gå i! Nu är det fika och fortsättning av Anna Anka!



Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s . b l o g g . s e

svar: det är väääldigt gott också ;)

2010-05-19, 22:03:39
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Emma

Ååh, fint! :) Jag vill också ha örhängena, klänningen och leggingsen! Jättefin klänning! :)



Natti! <3

2010-05-19, 23:03:48
URL: http://xiaomei.blogg.se/
Postat av: Emma

Örhängena var jättefina!

2010-05-19, 23:24:55
URL: http://modenessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: