STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Stockholm, dag 2
Publicerat: 2010-05-18, 17:32:49



Lördag morgon! Upp klockan 08.00, frukostbuffé och ut på stan.


H&M!


Underbar klänning som provades på Zara, blev inget köp tyvärr.


Fika med rabarberpaj inne på Gallerian, Café Coppola
.


Mot Gamla stan.


Tjej som spelade på ett annorlunda och riktigt härligt instrument!


Middag på Gaudi där personalen var bäst!


Fix innan utgång!


Johanna, Suzze och Samantha på Café Opera.


Jag och Samantha på Café Opera, en aning röda i ögonen. :P


Gick inom Gaudi innan hemgång och fick varsin drink för halva priset. :)



Kommentarer
Postat av: linn

Vad kul o vara i Stockholm! Ska dit om en vecka. Bra blogg du har! Kommentera gärna min blogg. Kram :D

2010-05-18, 18:27:41
URL: http://linnplockepinn.devote.se
Postat av: Anonym

Hur gör du med strumpbyxorna för att visa tårna öppet? =)

2010-05-18, 20:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: