STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Träning tisdag
Publicerat: 2010-05-11, 20:19:09




Idag har jag varit riktigt effektiv och aktiv hörrni! Startade dagen med en timmes promenad med Bästis innan frukost, handlade massa goda cider på Systemet och frukt och juice på ICA. Fick ett himla träningssug så stack iväg på ett 70 minuters-pass (styrka och spinning) och mina armar blev totalt köttade, är fortfarande lika förvånad över hur snabbt man tappar muskler. Mina armar skakar! Mixade ihop (kanske) den godaste smoothien jag druckit alldeles nyss som innehöll vaniljyoghurt, kesella lätt, ananasjuice och en passionsfrukt! Rekommenderas starkt!



Kommentarer
Postat av: Annemie

Det lät gott det, riktigt sommarfräscht :)

Va härligt. jag vill också träna sådär så kroppen blir helt slut efteråt. Ska nog göra det imon :)

2010-05-11, 21:31:27
URL: http://miesvensson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det ser s¨sjukt gott ut :D

2010-05-12, 18:44:55
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Mmm smoothin lät riktigt god. Var det en passion FRUKT som du hade i? Kram

2010-05-12, 22:56:45
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: