STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




2010-09-10
Publicerat: 2010-09-10, 16:49:53



Jeansskjorta, Lindex / Linne, H&M / Jeans, H&M / Boots, Nilson


Fredagsoutfit som nu har åkt av igen. Ska dock snart hoppa i något festligt och gå på släktkalas. Stör mig något fruktansvärt på att jag fått en massa myggbett som kliar! Dessutom sitter två i ansiktet och tre på händerna. Det är bara mig dom biter på sådana udda ställen. Taskigt. Hatar att myggor älskar mig! Inatt förblir fönstret stängt..



Kommentarer
Postat av: Fru Andrén

Ja myggbett är inte o leka med. Shit vad dom kliar!



Passar på o önskar dig en trevlig helg!

2010-09-10, 17:22:22
URL: http://fruandren.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jeansen är så snygga! Hade jag använt jeans (har inte haft det på flera år, är först nu när man är på smällen som man passar på) så hade jag satsat på den tvätten :)

2010-09-10, 21:31:03
URL: http://thisissarah.blogg.se/
Postat av: Maria

Tycker om din blogg! Gillar även din stil, den är jättefin! Kommer nog lägga till din blogg i favoriter! :)

Kram,

2010-09-11, 21:51:23
URL: http://mariawallins.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: