STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




2010-09-15
Publicerat: 2010-09-15, 22:17:36



Halsband, present från Barcelona / Stickad tröja, Gina tricot / Jeanstights, Vero Moda / Boots, Nilson


Bättre sent än aldrig men här kommer i alla fall dagens. Ibland önskar man att dygnet innehöll fler timmar så man hann med mer. Nu måste jag snart slinga mitt hår, på tal om något helt annat. Det syns inte så mycket på bilder när blixten är på kanske men det känns helt dassigt och har ingen lyster längre. Blir nog en bokning imorgon om jag kommer ihåg! Nu: sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: