STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




London, dag 1
Publicerat: 2010-09-20, 18:11:49






Kom hem från London ganska sent igår. Har nyss lagt in bilder på datorn som jag tänkte visa er. Jag gör som sist och visar er bilder dag för dag. Om ni undrar något är det bara till att fråga! :)

Första dagen blev det shopping på Oxford Street. Tiden bara sprang iväg, speciellt inne på Topshops fyra våningar. Blev en hel del shopping som ni ser på sista bilden som ni ska få se när jag orkar ta bilder. På kvällen blev det i alla fall middag på hotellet och sen gick vi och la oss redan halv 11. Våra fötter var trötta efter alla timmar på stan. :) Rekommendation till dig som ska till London: Använd skor du vet du klarar av att gå långt i!



Kommentarer
Postat av: MADDES

Åh London är så underbart!

2010-09-20, 18:15:43
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Sara

Åhh, jag kommer ihåg när jag var i London! En av de roligaste semestrarna jag varit på.



Haha, och tipset med skorna stämmer verkligen. Aj, så ont jag hade i fötterna efter en vecka i London ;)

2010-09-20, 19:47:13
URL: http://sarathelin.blogg.se/
Postat av: Suzette

ser härligt ut :) och även bussarna med på bild! väntar tills jag får se vad du köpte :D

2010-09-20, 20:00:26
URL: http://suzette.blogg.se/
Postat av: Lizzy

Åh vilken mysig tröja du provade. Bakverken ser inte heller helt fel ut ;)

2010-09-21, 07:06:05
URL: http://muzicme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud så roligt! Bodde ni på hotell och vad gick resan på? Är själv sugen att dra iväg. :) Visa gärna shopping, bra blogg! :D

2010-09-21, 15:55:18
Postat av: maria

gud vad härligt med London!!=) är så grymt sugen på att åka dit själv!!! har aldrig varit där innan!!! kram!

2010-09-22, 16:13:37
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: