STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




2011-01-31
Publicerat: 2011-02-01, 19:21:17



Kofta, Pull&Bear. Leggings, Nelly. Knästrumpor, MQ. Kängor, Åhléns.


Är så sjukt trött. Har varit i Köpenhamn med skolan idag på studiebesök. Tror faktiskt jag ska lägga mig snart. Igår planerade jag, Frida och Samantha vår USA-resa. Ska bli så sjukt kul! Vill bara till en resebyrå nu och planera färdigt och boka resan. Sen kan man börja längta, för vi åker inte förrän i oktober. USA-tips mottages gärna!



Kommentarer
Postat av: Tobias

Sjukt fin du är!! Kan rekommendera Miami!

2011-02-01, 23:47:51
Postat av: Elin

Tack!

Får jag fråga vem du är Tobias? :)

2011-02-02, 17:55:06
URL: http://distinguish.blogg.se/
Postat av: Tobias

Är en helt vanlig kille som råkade surfa in på din blogg en dag och såg en väldigt fin flicka :)

2011-02-04, 23:17:31
Postat av: My

Ska ni till N.Y, är Woodbury Common Outlet ett måste. Alla kläd-freaks paradis! ( http://www.citysightsny.com/tourpage.php?item=WC )

Min pojkvän handlade 6 par jeans på Levis för under 1000kr. Polo Ralph Lauren blev min favorit, den är riktigt stor och har under halva priset gentemot hemma - dock mest killkläder måste jag säga.

Sticker ni dit så gå till informationen först, och få ett saftigt rabatthäfte!



Have fun i USA!

2011-02-05, 17:32:27
Postat av: jasmin

Vad är det för camra du har

2011-02-27, 11:59:23
URL: http://jasminz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: