STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Buzzador
Publicerat: 2012-01-05, 10:41:23



Två kampanjer jag bland annat varit med i: Pepsodent White Now och Dove Intense Repair.


Ni har väl registrerat er som buzzador på www.buzzador.se?
Annars är det något jag verkligen kan rekommendera om du vill komma med i kampanjer där du utan kostnad får testa nya produkter/tjänster! Nu är det nytt år och buzzador har planer på att genomföra en kampanj varje dag under 2012!

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna. När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är distinguish): https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=distinguish Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken: http://www.buzzador.com?refstr=distinguish&lang=SE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: