STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Denimleggings
Publicerat: 2012-07-13, 23:15:55


 
Jag slog till på dessa denimleggingsen idag! Köpta på KappAhl givetvis, för 299 kronor. De sitter precis sådär tight som jag vill att byxor ska sitta. Så det känns som ett bra köp! Kanske det kommer upp en bild imorgon när jag har de på mig. Imorgon ska Frida och jag på en liten tripp till Göteborg. Liseberg och shopping. Impulsresor är vår grej liksom! ;)



Kommentarer
Postat av: Emma

ser fina ut ju, din lilla shoppinggalning! :D <3

Svar: Hihi ja, det är svårt att låta bli när man ser allt fint som kommer in hela tiden. :)
Kort info om mig

2012-07-16, 23:42:01
URL: http://xiaomei.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: