STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Fighter
Publicerat: 2012-06-02, 13:00:02



Har nyss kommit hem från ett tufft träningspass. Det är väl härligt att träna på lördagar? Idag var det ny release i BODYCOMBAT så jag kände mig tvungen att vara med. Det är så himla kul! Nu har jag äntligen köpt mig ett par handskar också, så nu är det ännu roligare! Wohoo! Nu är jag värd en pizza och rabarberpaj ikväll. JA!



Kommentarer
Postat av: mikael

När jag är klar med löpningen vill jag testa nåt helt annat. Nån typ av kampsport hade varit kul

2012-06-07, 10:54:00
URL: http://montanis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: