STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




2012.05.18
Publicerat: 2012-05-21, 21:35:16


Allt från KappAhl utom Conversen.

Såhär såg jag ut häromdagen! Det passar väl bra att lägga upp dessa bilderna nu eftersom Tina (dekoratör på KappAhl i Eslöv) frågade idag hur denna toppen ser ut på.. Så, såhär ser den ut! Jag gillar den! Har ju fastnat för färger av någon konstig anledning, jag som nästan alltid bara köper svart annars..



Kommentarer
Postat av: Tina

SKIT SNYGG=)=) tack för "visningen" !! kanska blir så att en sån åker med mig hem nån dag haha ;)

2012-05-22, 17:01:41
URL: http://amolamoda.blogg.se/
Postat av: Emma

tack för kommentarerna! <3



och du har också nya kläderna på! fint! passade bra med de vita byxorna till. :)



jag har den snyggaste och bästa systern! ;) <3

2012-05-23, 18:30:28
URL: http://xiaomei.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Riktigt snygg outfit! :)

2012-05-30, 19:32:08
URL: http://colourblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: