STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Resfeber
Publicerat: 2012-10-14, 20:56:00


 
Resfebern börjar så smått smyga sig på känner jag. Om en vecka befinner jag mig nämligen inte i detta avlånga land längre. Då byter vi ut regn & blåst mot sol & värme. Då ska vi äta pannkakor till frukost, cupcakes till lunch och en god middag på Bubba Gump på kvällen. Åh! Underbara USA. De två översta bilderna är från L.A, den tredje är från Las Vegas och den nedersta från Key West. OM jag längtar?! :)



Kommentarer
Postat av: Marie Svensson

Hej sötnöt!

Letade efter dig idag på nya jobbet, men hittade dig inte :(
Så himla typiskt. Du får leta efter mig en dag istället - på mitt jobb!

Kraaaaaam

Svar: Heej Marie! :)
Nää vad typiskt!? Jag som jobbade 8-19 idag och med typ 15 minuters rast. :P Ja, jag ska komma och leta efter dig! Hur jobbar du i veckan? :) KRAM!
Elin Andersson

2012-10-15, 14:49:14
Postat av: Marie Svensson

Börjar tio de flesta dagar, till fem mest :)
Torsdag är jag på plats för efter lunch eftersom vi ska på Roadshow först under förmiddagen.
Hoppas att vi ses!

Kram!

2012-10-16, 09:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: