STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Andra advent
Publicerat: 2013-12-08, 11:34:00


 
Kanske man ska börja blogga igen? Blev lite sugen på det nu när man bara ligger i soffan och tittar ut på det kalla vinterlandskapet som kommit till oss. :) Gillar verkligen inte vintern, men idag känns det ganska mysigt faktiskt! Bara Stoffe som saknas som är och jobbar. Men snart kommer han hem så vi kan hålla söndag tillsammans. :) <3



Kommentarer
Postat av: Emma

Oj, ett inlägg! Jag har tittat in emellanåt, och denna gången blev man ju verkligen glatt överraskad! :D

Vad fint ni har det! Hoppas ni fick en mysig kväll tillsammans!

Kram älskade syster! <3

Svar: Haha ja, kors i taket! ;) Får se när nästa inlägg kommer. Glömmer bort att ta foton om dagarna och då är det inte så roligt att blogga. :P
Tack! Det fick vi! :) Du/ni får komma hit och hälsa på när ni vill! ;)

KRAM! <3 <3 <3
Elin Andersson

2013-12-08, 22:34:44
URL: http://xiaomei.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: