STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Twelve hours
Publicerat: 2009-08-11, 22:06:20



Puuuu... Längesen man uppdaterade här ja. Igår kväll skulle jag precis träna då chefen ringde och frågade om jag ville jobba till stängning, pengar vill man ju ha så jag tackade ja såklart. Idag skulle jag egentligen bara jobba 5 timmar, men fick hoppa in för en annan och arbeta, till 21.15 ikväll. Sammanlagt 12 timmar och 15 minuter har jag suttit i den jävla kassan, minus 75 minuters rast då. Jag är inte alls trött på att säga "hej, det blir 265.50, medlemskort? Vill du ha det på summan?". Äsch, jag trivs bra ändå! Kommer sova som en stock ända till 06.45 imorgon bitti! Godnatt. :)



Kommentarer
Postat av: Marcus Svensson

Duktig du är...

Tänk när du sitter där i kassan varje gång, så har du tjänat ihop till en shoppingdag på stan.

Blir kanske lättare att jobba då? :)

Kramar /// M

2009-08-12, 11:44:52
URL: http://itoppform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: