STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Enkelt och gott mellanmål
Publicerat: 2009-02-27, 17:04:37





Framför er ser ni ett gott och nyttigt mellanmål mina vänner! :) Kollade runt lite på internet efter nyttiga mellanmål och hittade detta som jag var tvungen att testa. Det är ett mellanmål med mycket proteiner vilket är bra när man tränar! Enkelt att göra är det också, bara att tina upp lite hallon och blanda tillsammans med Kesella lätt, jag tog i lite socker också så att det inte skulle bli så surt. :)

Det smakade ungefär som en efterrätt, eller en god smoothie! Konsistensen var väl inte riktigt som smoothie men för att få det är det bara att blanda ner lite vatten. :)

Man kan ju blanda Kesella med massa andra bär och frukter också såklart, vissa blandar det med Fun light saft.. det är bara fantasin som kan stoppa en! ;)

Någon som testat? Vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Anonym

oh så gott! det måste jag testa

2009-02-27, 19:33:19
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Rebecka

Jag brukar göra detta men med blåbär i istället.. Tycker det är supergott!:)

2009-02-28, 10:09:21
URL: http://beckiiis.blogg.se/
Postat av: Eva

Åh, det där lät gott. Det kanske jag borde testa. :)

2009-03-02, 17:54:23
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: