STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Saknar min lilla vovve
Publicerat: 2009-02-18, 22:44:47




Idag när jag knackade på dörren för att någon skulle öppna för mig, tyckte jag att jag hörde Thilda komma mot dörren precis som hon brukade göra, jag tyckte jag hörde hennes fotsteg, men sedan kom jag snabbt på att nej, just det, min lilla Thilda vovve finns inte mer. :(

Är det inte konstigt hur man kan tycka sig höra henne hela tiden fastän hon inte finns här längre? Det var likadant med vår förra katt, man tyckte att man såg henne sitta på fönsterbrädet eller sitta på golvet då och då...


För övrigt så gick träningen på gymmet kanonbra idag! Har jag inte träningsvärk imorgon är det något som är tokigt! :)



Kommentarer
Postat av: Josiee

åh fy vad hemskt, känner igen den känslan tyvärr :( stor kram till dig :)

2009-02-19, 00:31:02
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Ronny

Hej! Ramlade in här då jag surfade runt på Mer-Trafik.Trevligt. Fin och bra blogg du har. Välkommen till min URL. Ha det bra.



2009-02-19, 02:31:13
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke
Postat av: anna - live my life.

Vet du vad jag tror?

Jag tror att hon finns där med dig fortfarande, håller ett vakande öga på dig :)

2009-02-19, 10:15:49
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Känner igen den känslan! Hade så när min förra katt dog. :( Tyckte jag hörde o såg henne överallt. Lät som att hon andades på natten, trodde jag såg henne i ögonvrån osv.



Har förresten röstat på din blogg nu. :)

2009-02-20, 00:35:24
Postat av: Eva

Skit, nu blev de sådär igen. Var iaf jag som skrev kommentaren nyss. :)

2009-02-20, 00:35:54
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: